2009/11/25

Dagens

En dagens-lista. Inspirerad av Kniven.

Dagens frukost:
Ciabatta med creme bonjour - soltorkad tomat, cognacsmedvurst, körsbärstomater och fetaost. Te - Bönor och blads egna citrusblandning. DN (men den åt jag inte). Hade tänkt
att göra det Kniven-style och fota allt, men jag var för hungrig.

Dagens kläder: Hittills inte mycket. Kärlekens boxer och t-shirt. Allt blir liksom baggymysigt då.

Dagens humör: Extremt nervös.

Dagens tanke: Kommer de ringa? Vad kommer de säga? Ska jag ringa? Tänk om jag får jobbet? Tänk om jag inte får det?

Dagens frisyr: Hög slarvig knut.

Dagens doft: Lite dammig kanske. Efter dusch kommer det lukta coconutscrub om hela mig.

Dagens glädjeämne: Att kärleken fick pengar idag. Om än bara CSN.

Dagens irritationsmoment: Inget. Än. Kommer nog irritera mig på att mjölken tar slut snart.

Edit en kvart senare: Att jag enligt BMI-mätningen är överviktig.

Dagens mest ointressanta ämne: Ansökningarna som måste skickas in.

Dagens roligaste: Tyngdlyftning, VM, damer klass 63. Gårdagens herrtävling i klass 77 var riktigt bra.

Dagens göromål: Söka jobb. Vänta vänta. Gå på möte mot kvällen.

Dagens låt: Sjöng på Lily Allens "Fuck you" till frukost. Så det får bli den.

2 kommentarer:

* sa...

en riktig inspirationskälla är vad jag är, hehe..

fin lista kära du - den där cocoscruben undrar jag över. var?? bodyshop?

och var kan man se tyngdlyftning. coolt.

Mård sa...

Kanske "stulen" hade varit ett bättre ord, men nog inspirerar du=)

Oh yes, Bodyshop. Finfin för kantiga fötter och prickiga armar. En liten gnutta sen luktar man ljuvligt.

Eurosport! VM i Sydkorea just nu. Live på förmiddagarna, runt 11, sen repriser då och då under dagen. I helgen går de tyngsta klasserna. Har varit bra tävlingar hittills.