2008/08/20

Mangamård


Inte nog med att jag har en bild på mig uppe vid infon om mig, här kan ni också få se mig som Mangamård. En lätt förskönad version, men vad gör man inte när man får chansen? Gör en egen här.

Snart ska jag, än en gång, bestiga ett tåg och låta det (skulle vilja skriva tuffa, men tågen gör ju inte det längre...) ta mig hem till Dalarna. I helgen ska det balunsas å det grövsta då Anders syster fyller 40. Idag ska jag och moderskapet gå och se "Mamma mia!". I övrigt ska jag ta mig samman och umgås med mig själv. Samt kanske dyka upp här.
Har beskrivit min vän som en Jan Stenmark, fast med polaroidbilder.

3 kommentarer:

Anne sa...

Ändå är det likt. Det är verkligen det.

Mård sa...

Åh, tack=) Pratade igår med Anders om hur dålig han är på att minnas folks ögonfärg.

-Minns du min?
-Ja, det gör jag faktiskt.
-Men det är bara för att du precis sett Mangamården, eller hur!?
-Ja...

Jag känner honom så väl.

Mård sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.