2007/07/26

Spontanitet

Jag är inte känd för att vara den spontanaste av människor. Ibland när jag är full kan jag komma loss, och några få gånger sker det när jag är nykter. Alldeles nyss var jag spontan så det räckte för ett helt år. Flygresorna på Sterling är helt hemult billiga just nu, och det är de som ska ta mig och Erika till Bologna. Efter att ha sett datumen bli uppbokade så blev jag wild and crazy och bokade biljetter till oss båda. En vecka senare än vad vi tänkt, och utan att ha pratat med Erika som är på jobbet. Jag tror att det blir bra. Det måste bli bra. Framförallt blev det billigt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hell yeah!!!!!!!!! :)

Spontanitet lönar sig. Bokstavligt talat.

Mård sa...

haha, you said it sister!

Anne sa...

hemult?

Annars låter det som en alldeles strålande idé!

Jo sa...

Bäst med Muminreferenser! All heder till dig. Ta hand om dig!

Mård sa...

Anne: ja, Hemult=) Det blev en succé både hos reskamraten (se ovan) och hon vi ska besöka. Har du varit i Italien?

Johan: tack. och detsamma. kommer hem den tionde. kvar?

Jo sa...

Japp, väldigt mycket kvar! Hoppas på längre träff än senast!

Mård sa...

Johan: Mårdgaranti mellan tionde och sextonde, tror jag. Jobbar du mycket då? Både fika och grek bör hinnas med. Minst. Massa MA's, mmm...