2008/03/29

Istället för frukost

Jag äter falafelwrap inköpt på Lidingös Konsum. Dricker mjölk. Borde ha ätit frukost men klockan skuttade så snabbt framåt att jag under mitt shoppande raskt beslutade mig för att handla lunch istället.

Jag har ordnat inflyttningspresent (alfapet och te, snacka invitvänligt halv två natten till en söndag) till kvällens fest samt två aldrig druckna ale; Nils Oscar India Ale och Oxford Gold. Den senare var ekologisk.

Jag har ont och är stel i kroppen, räds att linserna ska ha fastnat i ögonen, men jag tänker inte klaga. Inte på en fläck. Nu ska jag sova och ladda om.

2 kommentarer:

Anne sa...

falafelwrap låter som ett vinnande ord inför alfapetet. glöm inte ordbok, speciellt halv två på natten. :)

Mård sa...

Haha, ja verkligen, jag ska tipsa presentmottagaren om det!=)