2007/06/11

Läs detta idag
och sen
detta
av helt olika anledningar!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge blir du hemma? Fika låter trevligt men är upptagen i helgen. Jag vet också att det varit olika hårfärg på jäntorna (t.ex. veronika som var rödhårig) men allt blir ju så mkt roligare om man hårddrar det ;)

Hoppas du orkar lyssna på gnäll btw. I have plenty.

Mård sa...

Jag svarar här. Nu syns plötsligt inte min kommentar hos dig. Inte bra.

15-26 är tanken. Åker till Uppsala över helgen, så det var ju lägligt. Hur mycket jobbar du? Och var?

Jo, var henne jag hade i åtanke. Det blir absolut roligare då. Detta års stackare är ju som hämtad ur "Arie-nytt", eller liknande;)

Oh yes. Kan tänka mig att det frodas som mögel i en glömd kaffekokare under en sommar.

Anonym sa...

Kulturredaktörar på DT nu och sitter i Falun. Jobbar alldeles för mkt. men samtidigt sköter jag mina egna tidern så maybe then again not. Jag har med andra ord ofta möjlighet att ta en fika eller en jobb-paus eller gå och träna (som om det skulle hända) när jag känner för det.

Falun är ju trevligt på sommaren, till skillnad från Säter som väl bara har Svenne Rubins och Dalarasten finns ju här både fina fik och det anordnas bra konserter.

Hör av dig på måndag eller så så bestämmer vi nåt.

Jo sa...

Vafalls, en Säterdiss? Shocked and appalled är vad jag är.

Mård sa...

Karin: Just ja, så var det. Istället för Jensa. Kan vara bra att någon tar in Dalarnas tidningar i 2000-talet (räknar med att du har avklarat 1900-talet vid det här laget...). Det låter bra, då hörs vi helt enkelt!

Johan: Det är du inte alls, men ditt försök är gulligt. När ska vi bulla loss? Och när ska vi greka?

Jo sa...

Jag kan då aldrig bluffa övertygande...

Bulla loss nästa vecka! Kanske greka litegrann. Fast på tisdag ska jag till Örebro och flyttstäda, så onsdag kanske blir bäst? Funka?

Mård sa...

Nej Johan, men du är mycket snäll ändå.

Ska nog till farmor och hjälpa henne städa på onsdag... ska se om det kan omdirigeras till tisdag.