2007/03/18

Omstart

Försöker landa i Dalarna. Festandet i fredags var bland det roligaste i år, i dalarna vet man hur man gör, eller snarare är det så att jag lever efter principen "jag bor inte här och behöver inte tänka på hur jag beter mig". Vi besökte nya kårhuset på kvällen och det var sjukt snyggt, vi alla var sjukt snygga. Fullast var jag, tydligen. Jag är beredd att skriva under på det, vaknade i fel säng i lördags, min första tanke var: "Herregud. Det här är fel.". Lördagen blev annars mycket lugn och skön, mycket hud, *pip*, *pip* och *pip-pip*. Sällan har ett umgänge varit så o-PK. Söndagen har också gått i vilandets tecken. Besök hos farmor på kvällen och middag hemma hos mor och far före det. Har fraktat mammas cykel till Falun, så imorn kommer undertecknad att susa ned för backen till Radiohuset.

Det är skönt att vara här. Jag behövde verkligen en paus. Får se när verkligheten kommer ifatt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men uppdatera din usling! ;) Jag vill ju läsa om vad du håller på med. Kram kram!