2007/09/19

Light-rubbning av mina cirklar

Jag har ingen mjölk. Jag vet inte när det senast hände.

Har mailat några stycken, pratat med en på Ordfront som var så otroligt trevlig att jag genast vill åka dit, men absolut inte fått tag på Luleå, ironiskt nog.

Har inga planer till helgen, vilket känns skönt. Moa ringde och försökte skapa några, nåt kommer vi att göra, men inget stort och dyrt hoppas jag. Nästa helg blir det stort och dyrt X 2.

Att jag diskade igår medförde att jag idag kunde leva mitt liv som en vanlig människa som tar kopp och tallrik och sånt ifrån en kökshylla och inte måste diska innan jag ska laga mat eller dricka kaffe. Det är kanske så man ska ha det?

Jag måste köpa mjölk nu. Vissa rubbningar är hälsosamma, men att vara utan mjölk vet jag inte hur man gör.

2 kommentarer:

Anne sa...

Livet i stort och smått. Flytta eller flytta sig till mataffären.

Mård sa...

Till ICA kommer man alltid. Det är en universal sanning.