2007/09/23

Sudda sudda sudda

Nej, jag står inte ut med att ha inlägget nedan som mitt senaste. Kaffet kokas, jag har tagit mig samman.

I fredags blev jag bjuden vin från en flaska som blev till två, av en främling som jag ändå kände. Spännande. Vi hamnade på korridorsfest när natten blivit lördag och träffade en mycket disparat blandning människor. Höjdpunkten var en finstämd "Smelly cat" och en amerikans försök att ragga på en svenska, på svenska. "Titta på stjärnorna" lät som titta på "Titta på Tjernobyl".

Igår sov jag mest. Såg "Elektra" på tv som fått oförtjänt dålig kritik. Jennifer Garner som slåss och är svår och sammanbiten, plus Luka från Cityakuten och massa ninjande asiater är utmärkt lördagsunderhållning.

Idag har jag lyssnat på Digilistan, hamnade plötsligt i en åldersmässig gråzon då en upphottad Pandora-hit spelades, men i övrigt inget intressant. Bruce Springsteen fyller år idag, kan meddelas i alla fall. Nu ska jag plugga och njuta av en fullskalig söndag utan baksmälla eller kebabsuktan. Highlife Mårdstyle.

2 kommentarer:

Maria sa...

Titta på Tjernobyl, se så det lyser... hahaha...
Elektra är kickass, men det är jag som är iksu-modell mwoahaha ]=>

Mård sa...

Hahahaha, ja det är du faktiskt=) Jag måste skaffa mig en folder, bara för att.