2007/11/16

Kickstart

Det är så dags att komma igång igen till helgen, men bättre sent än aldrig? Ger mig nu ut i världen (i.e. ned på stan här i Umeå) för att kanske landa i ett badkar (även om jag är ren) och beräknas komma hem... imorn, nån gång. Planerna för imorn innehåller jobb i skrivande form, att titta på fotboll och må lite dåligt, samt umgås med glada vänner och äta på det andra jobbet. Det är vad jag skulle vilja kalla för en bra helg. I alla fall på papperet, jag hoppas att praktiken överträffar teorin, det vore spännande.

5 kommentarer:

Peter Madison sa...

Mitt tips är 2-1 till Sverige!

Anne sa...

klart det blir bra!

Peter Madison sa...

Tre timmar innan avspark ändrar jag tipset till 2-2!!

Peter Madison sa...

Sa jag 2-2? Uselt och värdo...baah

Mård sa...

Peter: Jag tror att vi lämnar den matchen nu och ser framåt istället, vågar du tipsa något på onsdagens match?=)

Anne: Det blev inte bra på en fläck. Teorin vann över praktiken denna lördag och söndag tyvärr (men inte fredag=)).