2007/10/22

"Hur många rutor...?"

Det blev fem. Karl Fazer. Jag tror att det räcker.

Lyssnade på P3 soul när jag åkte hem från jobbet igår, och hann med en hop med låtar av Wiley och Dizzee Rascal. Inte vanligtvis min kopp te säger du? Nej, det har du rätt i, men jag är inte den som är den. Så idag har jag varvat "Cause I now how I feel about you now" (som satt sig hårdare än knäck i kastrullen på julafton) med "Where's da G's" som igår fick mig att hoppa runt på bussen och digga sådär med huvudet som alla skallar faktiskt gör. Grime ska nåt tydligen kallas. Jag vet knappt vad det betyder, but I like it. Min bror gick loss och skickade låten nedan till mig. Faiblessen har säkert gått över till imorn, men börjar jag kalla er för niggas and hoes är det dags att ta ned mig på jorden igen.

4 kommentarer:

Anne sa...

Haha, men det är hur kul som helst när man kommer på sig med att gå eller digga helt i takt med något. GO that way? :)

Anonym sa...

Men gör du inte redan det? :)Hoe hoe hoe!

Mård sa...

Anne: Ja visst är det, tror att det blir höstens melodi=)

Erika: Bara dig!:)

Anonym sa...

I know. Hoe...