2007/10/25

Nähe du!

Nej, jag väljer mina strider, och den här får vänta ett tag till. Luften gick nog inte ur mig, jag tog bara ett steg bakåt och log litegrann. Har haft en sjukligt effektiv dag, AU och sedan styrelsemöte, båda så fruktsamma och nyttiga att jag känner mig stolt. Mycket. Jag är nöjd med min dag, min insats, och överlag hur det ser ut nu. Bekvämt.

Har läst tidningen, och tittat på sporten. Fått i mig mat, några Lindt-rutor och en massa mjölk. Har nog inget mer att ge, alla ord har använts, all energi och all hjärnkapacitet har gått åt. Skulle gärna vilja skriva något här, skriva något till er, för mig, från mig, men det finns inget. När jag känner efter finns det ingenting som knackar på. Kanske i bröstkorgen, men jag orkar inte lyssna efter, känna efter, eller starta en dialog. Vi har inget att prata om just nu, vi har inget gemensamt uppdrag. Vi ska bara sova och låta helgen komma och svepa mig bort. Till NH, på middag, och sen kanske till NH igen. Först ska jag bara ha ett möte. Såklart. Och så lite skola kanske.

Inga kommentarer: