2008/02/13

Bueno

Vaknade till solen. Blå himmel. Såg ett flygplan genom takfönstret. Blev pigg i huvudet ganska snabbt; var det redan när jag slog upp ögonen, och låg kvar i sängen mer av princip. Nattens sms värmde fortfarande. Värmer fortfarande. Fick skjuts med farbror till tunnelbanan, och hann med ett tidigare tåg. Kanske två tåg tidigare än vanligt. Jag dansade lite när jag väntade på att hissen skulle komma ned i huset där jag arbetar. Gör praktik.

Nu försöker jag få ihop en resa till Amsterdam; bokar jag och sällskapet idag kan vi få Alla-hjärtans-dagrabatt. Något bra ska väl komma ur det påfundet. Sen lovar jag att ställa till med stora scener om de tvivlar på vår lesbianism. (Nej, man behöver nog inte vara ett par per se, men behövs det så tvekar jag inte en sekund!)

1 kommentar:

Maria sa...

Oh är du också i Amsterdamsplaner? När ämnar denna dam åka?