2007/02/23

Aptitretare

-Grattis i förskottkram i skolan av Jessica
-Från mig till mig själv: Fint och billigt diadem, klänning (nedsatt från 500 till 150) som jag fick för 100 för den var yttepytte trasig vid en bälteshälla (nej, jag lagade inte den själv, Vera ställde upp, tack! Vi kompletterar varandra fint=))
-Present från Vera hon av mycket förklarliga skäl inte tyckte att jag skulle få på festen och sen bära runt i handväskan imorgon (nu får jag titulera mig ”äkta” singel tydligen)
-Kort från Erika (med en liten dalkulla och en liten dalmas i folkdräkter på)
-Kort från Mia (låg dolt i ett kuvert från tandvården i Uppsala, hon lurade mig nästan!)
-Kort från mamma och pappa, löfte om shoppingtur med mor när jag kommer hem samt pengar på kontot

Jag har varit lite tveksamt inställd till det hela för att ingen av mina sydligare vänner kunnat ta sig hit, för att jag måste vara nykter då jag knaprar penicillin och för att jag inte kommer få någon frukost på sängen i år. Men, det känns faktiskt bra trots allt! Mina vänner finns med mig ändå, även fast de inte är fysiskt här, jag får väl ta ett liiitet glas vin och glädjas åt en söndag utan baksmälla och jag skulle faktiskt inte vilja ha frukost av K1. Han är inte min pojkvän längre, jag kan laga min egen gröt.

Inga kommentarer: