2008/07/30

"I hate you so much right now!"

Och "Milkshake", baby. Kelis kommer till Way out west och jag tänker skaka till dess att det skummar om mig. Vågar man hoppas på fortsatt fint väder? Även om det inte vankas åker ser jag inte fram emot lera och hutter. Kärlek, glädje, sol, dans och öl ser jag fram emot. Skymning och gryning. Musik som jag aldrig har hört förut och artister jag aldrig trott att jag skulle få se. Och så Håkan. Igen. Att hålla sötnosen i handen, och prata med människor jag inte träffat förut. Se Göteborg. Det ser jag fram emot.

Jag har mellanlandat i Dalarna, och ska än en gång försöka packa ihop mitt liv i en resväska för att åka till Stockholm. Imorgon får jag kanske en livlina. Den ska jag hålla fast i.

1 kommentar:

Anne sa...

rubriken är just den sång som har varit kvällens ledmotiv.

Och åk för alla pengar du har.Det blir garanterat roligt.