2007/12/19

You snooze...

Jag missade D-takten. Jäkla affischer som inte visar spelordningen, det band jag sett fram emot att se i över en månad spelade när jag satt på bussen. Jag hade vilat upp mig innan för att orka stå igenom spelningarna på den förvuxna ungdomsgården, och så blir det antiklimax istället. De två band jag såg var jag minst intresserad av utav de fyra, men de var faktiskt riktigt bra ändå. Jag har minglat lite i mitt nykterhet, pratat med folk, köpt en skiva, druckit vatten ur plastkopp. Det är bara min kropp som behöver få sig lite baskaggar nu, annars är jag rätt nöjd med tanke på att jag inte är pigg för fem öre. Det verkar som att något har svept in över Sverige och däckat halva befolkningen. Hör det ryktas från Stockholm om snorfloder (eh blä) och i Dalarna är min pappa hemma och är sjuk. MIN PAPPA! Jag tror nästan att helvetet har frusit.

På fredag blir det goodbyeparty på det vanliga stället, inte helt officiellt, men ändock. Det var visst nåt band som skulle spela också...

Inga kommentarer: