2008/01/05

Biteline pizza

Jag hoppades in i det sista, men det blir ingen fest för mig ikväll. Tackade precis nej, till en trippelfest dessutom, borde man kanske tacka nej tre gånger då? Jag är så skitsur att jag inte orkar tänka på det, och så klen att jag inte orkar vara sur. Har också tackat nej till kaffe/öl/konjak hos en kompis som precis kommit hem, och till poker med gäng och häng med enköpingsbo igår. Jag har inte pluggat nåt, och vet inte om jag kommer ta mig till praktiken på måndag. Duscha borde jag göra också. Sitter och väntar på leverans av smärtstillande. Note to self: nästa gång kroppen är tveksam, lyssna på den då och drick inga fler drinkar! Ikväll ska jag bo som en pizza och titta på en fet jävla hockeymatch. Och ringa ett samtal.

Vi är mitt uppe (eller har kanske varit) i sammanfattningens tid, men i brist på hjärnkapacitet så får det bara bli en låt i detta mitt skrala försök. Återkommer kanske senare. Den låt som utan konkurrens spelades och sjöngs mest till i förra året var David Guettas "Love is gone". Vet inte om jag dansade till den någon gång, förutom i duschen hemma, men jag hoppas att det ligger i framtiden. Så, for all those about to party där ute, ta er en svängom till följande, och tänk inte på mig som sitter hemma. Jag får faktiskt skylla mig själv.

1 kommentar:

Mård sa...

Tu as mal aussi? Eller skyller du bara dig själv i största allmänhet?