2008/01/12

Lördagspekoral

Tungt huvud, har lättat lite men är nog inte fit förrän imorn. Min farbror stökar runt med sladdar till och från stereoapparater och datorer. Jag förstår inget, men kände igen Dire Straits. Vi blev nöjda båda två. Har ätit gröt och umgåtts med delar av släkten. Det är roligt. Varje gång jag gör det lär jag känna min pappa lite mer (genom hans bröder), och förstår mig själv. Jag är så lik honom. Diskade efter maten, och lyfte frågan om hyrans vara eller icke vara. De som bott här tidigare har inte betalat, så jag behövde inte heller. Lovade dedikation i exjobbet.

Är så trött att jag ser dubbelt, vaken för sent i natt och gick upp efter för lite sömn. Tänker på någon som jag inte kan prata med, och väntar på något som jag inte vet om det kommer inträffa eller inte. Det kan nästan vara så att det passar mig. Ett tag.

Nu ska jag läsa tidningen och invänta sömnen. Söndagen blir en fin dag. En pigg och fräsch dag.

2 kommentarer:

Anne sa...

så många nya intryck som tröttar.
det kommer gå bra.

Mård sa...

Ja verkligen. Har inte haft kraft till något extra. Tack=)