2008/01/18

I, monarch

Jag regerade kvällens omgång av På Spåret. Ska sägas först att jag älskar SVT Play, nån minut efter att programmet startade på tv hittade jag det på deras sida, med pausmöjligheter och allt. Nå. Jag satt och skrek "Malmö! Malmö! MALMÖ ERA JÄVLA IDIOTER!" på åtta poäng på första resan. Sen fortsatte det bara. Jäklar vad jag vann. Om det inte vore för att jag var så ämlig (typ klen) så skulle jag ligga med mig själv, så het är jag just nu.

Våldshuvudvärken och illamåendet sinade i takt med att jag har ätit och druckit näringsriktiga saker under eftermiddagen och kvällen. Det är bra. Mat är bra. Som en vis man uttryckte det: "Det räcker med lillalur, vi vill inte ha minilur...".

Nu ska jag gå och fräscha mig en smula upp. Imorn åker jag f.ö till Säter. Ska säga hejdå till min bror som flyttar till utomlandia. Hur gör man det utan att gråta och få livskris?

3 kommentarer:

Anne sa...

man gråter och tänker på hur glad man kommer vara nästa gång man ses.

Anonym sa...

Ooh, man blir omnämnd som en vis man på das blog! Mycket hedrande...:)

Mård sa...

Anne: Ja nåt sånt. Det är tur att internet finns, han är lätt att hålla koll på då.

Erik: Ja men sen var det exeptionellt vist sagt också=)